10 mars 2011

Alltid segt att komma upp på morgonen och veta
att man har skola framför sig ett par timmar dock
så brukar ju tiden gå ganska fort. Igår var jag och annika
på box och då lyckades jag, stuka till foten ganska rejält
så detn var svullen igår men efter att ha varit i högläge all
night så är svullnaden borta och bara lite smärta när jag går
på den så no problem :)

Idag blir det iaf tränings direkt efter skolan, skönt att ha det gjort.
Vi får se vad det blir men förmodligen kondition och lite magövningar.
Sen blir det hem och plugga plugga plugga! Och ikväll är det madde
som står för middagen. Så nog tror jag denna dagen blir bra också,
imorgon är det ju fredag ;)

have a nice day

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0