woop woop

dags för mig att krypa ner i sängen eftersom det är jobb som väntar
imorgon och då vill jag vara någorlunda pigg. Helgen har varit bra och
lugn, i fredags blev det mys med johanna pch vi var inne i stan en sväng
och igår var jag med malin, först hemma hos henne en sväng och rökte vattenpipa
och surrade innan vi hamnade på piren en sväng. Mysig helg helt enkelt!
Idag har vi käkat palt, föörjäävla gott och sedan PALTKOMA haha.

Har pratat lite med mina käraste från norr, som jag saknar så!
Hoppas att dom kommer och hälsar på snart klarar inte länge
till utan dom. Jag älskar er sååååå, hoppaa int ni glömmer mig
helt när jag är här nere.

Och en STOR puss fylld med kärlek till johanna och malin som gjorde
min helg :D <3

Igår fick de bli långklänning för min del och till det min jeansjacka som
jag hittade i fredags efter mycket letande :)


Mitt underbara hjärta malin på piren igår kväll, surr, skratt och mys :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0