saknad!!

Idag har jag en såndär dag då jag längtar speciellt mycket till mina
vänner där uppe i norr! visserligen saknar jag dom hela tiden men idag
gör det lite extra ont i bröstet av att titta på alla bilder! Jag tänker speciellt
på turkiet ska jag erkänna. Hur vi skrattade åt annika den kvällen hon vart
full på lite vin, hur vi dansade oss svettiga på the doors, hur generade vi blev
när vi kom till picasso första kvällen, hur mycket vi dog under resan, när vi
åkte bananbåt och såg ut som sälar, när jag och annika blev impulsiva och
åkte parasailing, när elin tog sönder toaletten, när vattnet tog slut och annika
stod i duschen och ingen kunde gå på toa, när jag och emma lyckades låsa in våran
nyckel.. Ja jag ler bara jag tänker på det! Och som jag saknar dom men inte bara
dom såklart, ni vet alla att jag saknar er men turkiet är fortfarande färskt i minnet!
Och där fick jag ju träffa både Frida och Hanna igen, vilket gjorde mig såå glad
och dom saknar jag också så det gör ont!

Jag hoppas av heela mitt hjärta att det inte behöver dröja 3 månader innan jag får se
era snygga face igen! jag är inte riktigt hel utan er! ni är mina absolut bästa vänner
och jag hoppas ni saknar mig lite iaf ;) i love you !


Kommentarer
Postat av: Annika

Nåååå saknar dig min lilla buske!!!!!

2011-06-02 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0