tjollahopp!

jaha! arbetsdagen idag har också gått! SKÖNT! men blir
eventuellt lite jobb nästa vecka också. går bra att jobba nu
och ganska kul, iaf när man har någon att prata med, därför är
det tur att jag har sophie tvärs över bordet annars hade jag aldrig
stått ut! nåja igår var jag hemma hos tove, mysigt att få träffa henne
igen och lillan också, mys mys :D 

Nu är jag duschad och väntar på att syster ska komma med bilen
så jag kan fara till malin en sväng sen skulle emmy komme också
tror jag så det blir nog bra. Lite onsdagsmys, far nog förbi affären
och köper med mig ngt gott såhär på lillördagens kväll ;).
Två dagar kvar denna veckan sen helg :D

Måste ju berätta någe annat kul, min syster är gravid och är beräknad den
25 juli! igår var hon hos barnmorskan och hon måste tillbaka nästa vecka
för magen hade växt så mycket så det blir förmodligen tillväxtultraljud och
sen hade bebisen fixerat sig (lagt sig till rätta) så jag hoppas den kommer
tidigare än väntat, vilket jag verkligen hoppas!!!!

Pussar till mina vänner som är där uppe i norr :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0