natti natt

jaha här sitter jag hemma i soffan och kollar bb och
slösurfar. Tänkte först int skriva något men måste ju uppdatera er
om mit liv, höhö! Måste dock berätta något ganska kul, idag på
morgonen så skulle jag och pappa åka till jobbet, och pappa kläcker
på vägen (runt kl kvart i sex på morgonen) att ja vi är ju lite sena idag.
När vi kommer till jobbet, ja då är det ingen där och pappa har ingen
nyckel. Det är så att dom nyligen flyttat deras företag och alla har inte
fått nycklar än. Så vi smsar två som jobbar den ena svara inte men Chris
svara och sa att han och fille var på väg men de hade ingen nyckel. Sen
kom frasse utan nyckel, sophie utan nyckel, chris och fille utan nyckel
och john utan nyckel! haha! Vi satt där utanför typ 6 pers och väntade på'någon med
nyckel, kvart i sju kom det äntligen en nyckel. Anledningen var att
många var lediga idag, eller ja de 2 av3 med nycklar. Men under dagen kom
fler nycklar så det inte ska hända igen ;P 

Nåja, jobbveckan över och ledigt tre dagar, skönt! gått bra på jobbet och sådär
även kört lillebror till en kompis utanför vetlanda, MITT i skogen. Sen ätit
jordgubbar och glass och myst framför tvnn, imorgon hoppas jag vädret är
lika fint som idag så blir det sola!

/godnattpuss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0