midsommarafton

jaha! midsommarafton idag. för mig blir det att åka till skillingaryd tillsammans
med hanna, sanna och eventuellt marie. Tror det blir toppen :) Sanna har fått för
sig att vi ska göra midsommarkransar också, vilket jag inte har någon aning om hur
man gör så vi får väl se hur det går :) Kameran kommer sjäälvklart få följa med
så lite bilder bör ju komma upp här imorgon under dagen.

Igår kväll var jag och käkade med Sanna, Johanna och Marie som kommit hem
från norge för ngn dag så det var underbart härligt att äta lite god mat och surra
och ta igen massa tid :D när sanna och marie åkt så stannade jag kvar i stan med
Johanna och surrade om allt mellan himmel och jord :). det var en underbar kväll helt
enkelt! 

Nåja lika bra att försöka hitta klädseln för kvällen :)

ha en underbar midsommarafton för det ska jag ha iaf!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0