jag är tom

Alla mina inlägg sen jag kom hit till södra sverige har alltid
haft en liten del om hur mycket jag saknar mina vänner där uppe.
Det är så de är, jag känner mig tom på riktigt, som det är något
som fattas mig. Dom är mina bästa vänner och dom 'r 125 mil
bort och jag vet inte om jag får träffa dom förrän i slutet av augusti!
jag som alltid har ångest över att åka tillbaka dit nu längtar jag något
helt otroligt efter att få komma hem igen, känner mig inte riktigt hemma
just nu.

Det gör jag faktiskt inte, kanske låter hemskt men det är så. Kan inte riktigt
förklara men jag har en gnagande känsla i mig hela tiden, jag gillar inte detta riktigt
och imon är det jobb igen.. två veckor kvar. Jag önskar av hela mitt hjärta
att jag om inte allt för lång tid får lite norrländskt besök, det skulle göra allt
så mycket lättare. 

jag saknar er.

/puss m, 
bild från sommaren 09


Kommentarer
Postat av: EmmaO

Älskade vännen, det är tomt här utan dig ska du veta. Jag hoppas att vi kommer ner, eller att du kanske kommer upp en sväng. Det skulle vara sjukt bra. Då skulle vi köra ena riktiga sommardagar/kvällar. Saknar du <3

2011-06-06 @ 17:11:41
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: Madde

Instämmer med Emma, vi saknar dig mega mycket! You're the one, puss hjärtat, kämpa på (förlåt om jag tjatar om det hela tiden) hihi <3

2011-06-06 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0