trött söndag!

idag är jag helt slut, skulle lätt kunna sova hela dagen!
och nej jag söp inte igår s¨beror int på det, är bara trött.
Var ute och åt på piren med Sanna ochHannah igår och
tog tre drinkar och satt bara och surra. Det var en riktigt mysig
kväll, mycket skratt och glädje. Alldels lagom helt enkelt.
Träffade Hannahs kompisar som var mycket trevliga också,
fick oss en del skratt iaf.

Nu än så länge idag har jag käkat frukost och en glass och
pratat med sussi i telefon :) vi håller på att bli galna på riktigt
verkar det som. Oh när jag pratar med dom i telefon blir längtan
efter Lule lite större. <3 Skönt att kunna prata av sig med någon
som är i exakt samma situation som än själv och jag och sussi
har verkligen samma sak som händer i våra liv, finaste sussi <3

Imorgon är det jobb igen, fem dagar kvar sen ska jag
vara ledig till att skolan börjar! skönt! Hoppas veckan
går fort också. Och idag ska jag iväg och mysa med Noah
också hihih! Mosters lilla fina, hoppas jag får klartecken
om bild också så ni får se :)

Här är iaf lite bilder från igårkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0