Löördaag

Ligger i sängen hos syster och bloggar från hennes iphone.. Hon har nog somnat om nu och lillvovven också. Nåja skulle egentligen bara se om jag kunde skriva från hennes mobil. Gårdagen vart bra ! Mys hos Sandra Daniel och Tino på förmiddagen och massa skratt. Han är otroligt söt Lillprinsen. Fick även lite gos i soffan med honom så jävla mysigt :) sen var jag på Ikea en snabbis innan jag åkte hem och sov en stund. Sen iväg till systemet och hämta pappa på jobbet. Hem och duscha och iväg till syster för att äta och hämta Malin. Då börja vi dricka och surra, ytterst trevligt :). Sen ut ut ut ! Gick till amor men där vart vi int långvariga. Jag och Malin har aldrig känt oss så gamla :P det blev Harrys istället och dans resten av kvällen. Mötte alla sorts människor och hur vissa tänker har jag fan ingen aning om! Sen hämta syster oss. Det var en härlig kväll, tack Malin du är helt jävla undeeerbaar ;) looove you :D. Nu ska vi se om vi tar oss ur sängen är lite sugen på Max mat ;) övertala syster bara.. / puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0