Lilla Noah Välkommen till världen!

Idag kom lilla plutten eller ja så liten var han inte!
Men idag födde min syste och en liten son och jag
har blivit moster. Och att jag är stolt också, jag och
malin var på sjukhuset och lämnade lite saker innan
vi var på bio och jag fick se honom, han var så fin och
när jag höll honom blev jag varm i hela kroppen, lilla
lilla Noah! nu längtar jag efter att få träffa honom
ordentligt och mysa med bebisen hihi. Ni får se bild
så fort jag får klartecken av syster. 36 timmar höll
hon på innan han ville komma ut så henne är jag otroligt
stolt över. Jag är så glad för hennes skull, imorgon ska
vi shoppa bebiskläder ;)

ska ävenn säga att jag och Malin haft en otroligt mysig kvälll
med middag och bio, harry potter såg vi, sjukt bra och konstigt
att det nu inte kommer vara fler filmer. Nåja en perfekt fredagskväll
så tack underbaraste malin <3






Kommentarer
Postat av: M

Bästa du! Tack för en underbar kväll!

2011-07-23 @ 13:09:12
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0