jobb + laserdome + frisbee

Min dag har bestått av jobb fram till sex och sedan
laserdome med delar av släkten. Det var sjukt jäävvla
roligt! Tjejerna mot killarna, haha skrattade så
magen gjorde ont och svettigt var det, det tyckte
allihopa och det syntes på alla också. Detta var nog
absolut inte sista gången vi gjorde detta ,andra
gången för mig, då det är samma sak som lasergame
som jag körde i vintras. Kul var det iaf :D Och ännu
roligare att alla gick in för det till 110%. :)

ja så dagen har varit bra och det får strax bli sängen
för mig eftersom jag börjar tidigt imon och jag är tröttt!
Igår var jag,pappa, lillebrosan, William, johanna, Marcus,
mikaela och åke och körde lite frisbee golf och lite frisbee
rugby typ! Det är roligt att göra saker med kusinerna och sådär.
blir på blodigt allvar då haha! Lillebrosan kastade sin frisbee
i vattnet och när pappa och macke skulle få upp den höll
båda på att ramla i. Har lite bilder från igår så men dom får
ni int se nu.. 

Imorgon kommer jag vänta på spänning hela dagen om en
viss person hör av sig eller inte, kommer bli psyko snart,
eller va säger du sussisnurr? haha! GAH saknar lule nu
som saataaan..

/puss m

Kommentarer
Postat av: Surran

Jag ska hålla alla mina tummar och tår att denna viss person ska höra av sig!! jag hoppas haha :p tortyr är annars ett bra ord som passar för denna väntan :p

2011-07-27 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0