härlig dag

jaha! dagarna rullar på och nu är onsdagen också slut,
kvällen igår var super, kunde nog inte vart nöjdare tror jag ;)
Försöker komma på ngt bra att skriva för jag har fått höra att
jag har lite nya läsare, men inget bra dyker upp i hjärnan.

anyway lunchade med Emma idag, alldels för länge sedan
men det spelar ingen roll för att umgås med henne är enkelt
och hon är awesome! Med henne känns inget jobbigt eller svårt
Nu ska jag bara försöka hinna hälsa på henne i Göteborg innan
sommaren är slut.

Blev grillat hemma hos familjen wikman/johansson idag, mycket mycket
gott så där gjorde pappa ett bra jobb med grillen. Sen smet jag iväg till
Tove för lite surr och mys, och lillfisen kom förbi (hennes dotter).
så hon och jag spelade krocket och fotboll och busade i kvällsolen.
Sånna här kvällar får man ta vara på ordentligt och njuta av :).

Nu ligger jag nedkrupen under täcket i sängen och ska strax sova är
otroligt trött. Imon behöver jag städa mitt rum och tvätta, om jag orkar
är en annan femma!

/godnattpuss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0