halv död

Ligger i soffan, halvt död. Skulle jag blunda så är risken att jag somnar
väldigt stor. Första dagen på jobbet är gjort och barnen är helt underbara.
Nu ska jag nog ligga här resten av kvällen om inget annat erbjuds.
Somnar nog tidigt iaf, tycker det vore trevligt med ett litet sms (a) haha!
Nej skulle bara medela att allt gick bra på jobbet och att det var roligt.
Imon är det jobb 9-17.30. och för er som är nyfikna så ar min syster
fortfarande inte fått ngn bebis, tråkigt om ni frågar mig. Och jag saknar
mina fina vänner i norr otroligt mycket
Jag saknar dej hjäääärrtat, så mycket så det gör ont
du är bäst och jag älskar dej !<3

Kommentarer
Postat av: EMMAO

Bästaste du! Tänkte skriva tidigare idag: KOM HEM!! <3

2011-07-18 @ 19:40:25
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0