ha en bra dag

Sitter och gör mig redo för lite jobb, ska strax slänga i mig en snabb frukost
och sedan försöka få ordning på mitt hår för nu ser jag ut som ett troll.
Idag är det jobb till halv sex, och då börjar jag först nio vilket är ganska skönt.
Jag hoppas det går lika bra idag som igår, barnen är super charmiga. Vädret
ser otroligt bra ut om man tittar genom fönstret. Klarblå himmel, men om det är
varmt vet jag inte. blir nog att vara ute rätt mycket idag iaf.


Sen måste jag säga PUSS till Sussi, som ringde mig igår, pratade i 45 minuter gjorde
vi om våra hemska problem. haha! det var precis vad jag behövde, vi sitter lite i samma
sits just nu så vi får coacha varandra. Idag till halv nio måste vi hålla oss iaf, men jag hoppas
vi slipper och att två andra tar tag i ''problemet'' före oss ;) Tacccck du underbara söta
sussi för att du ringde, det värmde i mitt hjärta och jag saknar dej! smsar dig ikväll ;) haha
Otroligt passande bild ;)


Efter jobbet ska jag se om jag tar en sväng till a6 eller något annat kul, annars somnar jag
väl på soffan som vanligt :P. Nåja ska ta och äta något så att magen blir glad :)
/puss m

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hahaha! Men det var precis jag behövde, att prata med någon som förstår! Bara 11 timmar till ska vi hålla oss nu ;-) <3

2011-07-19 @ 09:28:51
URL: http://sussiisuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0