emma olofsson!

vet allt om mig och verkar ändå tycker om mig,
hon ar stått vid min sida sen första dagen vi pratade
med henne har jag alltid nära till ett skratt även om jag
mår skitdåligt, hon lyser som en sol, är otroligt vacker,
hennes hjärta är av guld, Vi har skrattat tillsammans och
gråtit tillsammans, när jag har min hemlängtan och är
nere över något är det hon som frågar vad som händer
eller varför jag inte pratar med henne om att jag är ledsen.
jag är så van vid att träffa dig varje dag och av att se ditt underbara
leende och ja hela underbart vackra du! Nu börjar det bli
tungt och jag längtar så efter att få krama om dig.
Jag hoppas du vet att jag finns här dag som natt på alla sätt och vis
och jag kommer aldrig lämna din sida, du betyder så otroligt mycket
för mig så jag kan inte ens förklara i ord..
Hjärtat, jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0