dåligt av mig

Okej! nu börjar jag få skäll för min dåliga uppdatering så
är väl kanske på tiden nu då. Anledningen till min dåliga uppdatering?
Ja,a i söndags kväll åkte jag till syster yster och kom hem för en stund
sen. Somm jag nämt tidigare så är hon gravid och är beräknad den 25
men jag tror och hoppas den kommer ut när som helst!

annars är det lugnt, på måndagen börjar jag jobba på fritids och
jobbar två veckor. I fredags var jag och malin i göteborg och spenderade
lite pengar, men vi hade jävligt roligt! mycket skratt och mys. 

Igår hann jag även med några timmar med Johanna, en lunch och lite
kikande på sta. Ja ni ser inte mycket som händer alls. Men men jag mår
bra och njuter av livet och sommaren. Det är dags för mig att snart börja
kika på tågbiljetter hemåt, längtar ju hem lite faktiskt :). Ska försöka
ta mig uppåt en eller två veckor innan skolan drar jag igen så man
hinner ta igen lite tid med tjejerna som jag saknar!!!

OJ! kl var redan så mycket, nu måste jag göa mig iordning, ska iväg om en
stund. Var? det säger jag inte, men hoppas det blir bra, är lite nervös ;).

/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0