baby på g!

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN! Inatt fick syrran värkar på riktigt
så jag körde dit mamma mitt i natten och hon åkte hem syrran och
jag tog med vovven hem :) Nu på morgonen kom mamma hem och
syrran hade inatt fått åka hem igen men nu var det bra knappt 3 minuter
imellan värkarna och hon är nu på plats igen! Jag tänker på henne hela tiden
mamma berättade att hon hade haft så ont så tårarna bara rann, usha :(
Man önskar ju man kunde göra ngt men icke, vet iaf att hon fixar detta lätt
och nu längtar jag efter att få krama om både henne och den lilla  plutten som
ska komma ur magen. Så jag hoppas att innan denna dagen är slut så vet vi
om det är en liten flicka eller pojke och jag blir moster och får se hur underverket
ser ut. Jag kommer ju inte kunna koncentrera mig på jobbet alls, utan bara tänka
bebis. Nåja, ni får veta mer senare :)

Jag älskar dej syster ,tänker på dig <3

/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0