återigen ett sent kvällsinlägg

det är liksom den enda tiden på dygnet jag hinner
sätta mig vid datorn ordentligt och kolla igenom alla
bloggar och själv skriva lite. 

Är lite trött faktiskt så ska strax sluta ögonen
och sova några timmar. Imon på förmiddagen ska
jag iväg till Sandra, Daniel och Tino , inte
sett lillprinsen på ett tag så ska bli mysigt :)
Sedan blir det nog lunch/fika med Malin och
vad resten av fredagen erbjuder får vi se,
ska se om jag inte kan få malin att följa med ut
imorgon eller lördag. hoppas inte hon är svårövertalad ;)
På söndag blir det iaf ullared, det ska bli roligt.

Så vad har dagen erbjudit? Jo kört pappa
då han visade fönster för kunder. Spenderat
några timmar med Johanna, vi hann med en fika
och en sväng på Citygross. När jag kom hem fick
jag hör och häpna ett litet städryck, så rummet är
nu städat och jag tog hand om disken och har tvättat
tre maskiner tvätt idag så jag är ganska nöjd. 
Och nu har även jag sätt harry potter och dödsrelikerna
del 1, nu vill jag se den sista så snart som möjligt :)

/puss m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0