vatten

när jag är här hemma i luleå så dricker jag sjukt mycket vatten, minst
3 liter om dagen. Till maten, vid frukosten, emellan det ja jag har en
vattenflaska som jag hela tiden ser till är full med vatten. Men när jag åkte
hem under jul så drack jag knappt ett enda glas med vatten och nu när
jag är hemma igen så är det vatten som gäller igen. Hmm konstigt det där.

Jaha jag har varit på stan med lite vänner en snabbis så nu har jag lite vin
för kvällen och elin köpte tequila rose haha får se hur det slutar ;). Nu har jag
fått mat i magen också och jag ska strax hoppa in i duschen och sen börja göra
mig klar för kvällen :)

Visar kvällens outfit innan jag åker sen .

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0