världens bästa mamma och pappa!


Jag har världens bästa föräldrar och jag älskar dom mest av allt
i hela världen. Jag saknar dom otroligt mycket och just nu
önskar jag att jag fick krama om dom båda två och berätta
hur glad jag är över att dom är mina föräldrar. Dom har stöttat
mig genom hela livet, när det varit lätt och när det varit svårt.
I alla mina val har dom stöttat mig och gjort allt för att jag ska må
bra. Kramat mig när jag gråtit och varit ledsen och skrattat med
mig när jag varit glad. Jag har haft en helt underbar barndom och
uppväxt där mamma och pappa alltid funnits till hand och hjälpt
mig genom allt. Dom har gjort allt för att jag ska få det så
bra som möjligt, jag är så lycklig som har er som föräldrar.
Ni gör mig stolt och jag är stolt över er och allt ni gjort för mig.
Jag har fått så otroligt mycket kärlek och värme av er och ni
har gett mig så otroligt mycket glädje i mitt liv. Ni har lärt
mig allt jag kan och gjort mig till den personen jag är idag.
Det finns ingen i hela världen som kan mäta sig med er, jag
älskar er så det gör ont i hjärtat. Jag hoppas att jag en dag
kan bli en lika bra förälder som ni varit för mig. Kom ihåg
att jag älskar er mest av allt i hela världen och att jag är så
tacksam för allt ni gjort för mig. Jag älskar er! Ni är bäst.



Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fina rader du har skrivit gumman, mamma o pappa är nog lika glad o stolt över att ha fått berikas med en sån underbar o viljestark dotter som du. Du är den finaste, o du sprider en sån enorm glädje i mitt liv med din härliga personlighet, utstrålning o karisma.



Jag älskar dig!

2011-01-27 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0