tvätt och pluggdag

Idag är det en såndär rolig dag när jag måste tvätta
och plugga. Tvätta var något som verkligen behövdes,
hade två stora IKEA påsar (sådana där man kan köpa i plast)
fulla med tvätt, så ja ni förstår nog att det behövdes. Ikväll
är det crossfit som gäller och jag svettas bara jag tänker på
det, hua. Men känns alltid skönt efteråt och nu är vi några
stycken som ska gå tillsammans och då blir det alltid roligare.
Denna veckan har vi lite mer skola än förra veckan. Bland annat
ska vi ha rörelse, som jag hoppas påminner lite om gympa eller iaf
att vi får röra på oss :D Sen har vi bild men det är ju absolut inte
lika roligt. nej, nu tillbaka till plugget och sen ut i tvättstugan.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0