tung måndagkväll

Jag har precis läst ut boken jag fick i julkapp '' Elsas värld''
av Sofi Fahrman, en av dom bästa böckerna jag läst och jag
längtar till tredje boken redan nu..

Annars känner jag mig ganska deppig, jag har bokat
biljetten hem till lule nu, gissar på att det är därför jag
är lite deppig. Har vetat att jag ska åka hem denna veckan
men nu är det mer på riktigt.. Skulle åkt hem på fredagen
men blir på lördag istället och då blir det direkttåg från
göteborg.. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på att jag
måste säga hejdå till mamma och pappa igen. Men jag håller
igen för jag sitter i lillebrors rum :P. Jag antar att det blir bra
när jag landar  lägenheten igen men just nu vill jag att tiden
ska stanna så jag får vara mer med mamma och pappa..
Världens bästa mamma och pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0