tuff natt

Godmorgon!
Oh jag sitter och fryser, sjukt kallt här inne och ungefär -15 ute.
Har precis ätit frukost så nu är magen mätt och klarar några timmar
i skolan. Idag kommer det bli en tung dag har inte sovit ett skit inat
eller jo två timmar! somnade runt 23 och vaknade vid 24 (kollar alltid
klockan om jag vaknar) och gick på toaletten, sen var det kört, jag kunde
inte somna om , heeelt sjukt, vred och vände. Kollade på klockan igen vid 04.50
sen tog det väl en liten stund innan jag somnade och vaknade kvart över sex.
Så ingen höjdar natt här inte. Blir nog tufft att hålla sig pigg hela dagen
men ska försöka. Vi har skola till 16.15 idag :S, tråkigt men sant.
Efter skolan ska jag äntligen prova på zumban, ska bli spännande, annika
ska följa med :D. Nu ska jag borsta tänderna och sen promenera till skolan.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0