trötter

idag är jag trötter, har lyckats vända lite för mycket på dygnet nu
och kunde ju självklar inte somna i tid igår. Så låg och såg film tills
jag somnade. Nu är jag iaf vaken vilket är bra snart ska jag iväg
till skolan och måla lite som den picasso jag är, NOT. Men det blir
nog bra tror jag. Vi slutar ganska tidigt så rätt lugnt, när vi slutat
hade jag helst velat gå hem och krypa ner i sängen för idag är det rätt
kallt ute, -21. Men icke för idag SKA jag träna, så har redan packat ner
träningskläderna i väskan. Sen ska jag förbi ICA och handla lite smått,
frukt b.la och bröd och sådär. SEN ska jag hem och duscha och krypa
ner i sängen. Halleluja vad skönt, ser redan fram emot det, låt
denna torsdag gå foort!

Om ni vill ha ett gott skratt titta på denna videon och se filmen också,
den är faktiskt AWESOME ;)

Update: FAN det gick inte men kolla på denna LÄNKEN då, den är AWESOME,
hur sööt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0