torsdag

Sitter och myser i min morgonrock som jag fick av
mamma och pappa i julklapp, love it! Jävligt skönt
att ha en på morgonen när det är lite kyligt och sådär.
Om en stund ska jag iväg till skolan och fixa med projekt
gruppen inför redovisningarna imorgon. Hade mycket hellre
legat inne i sängen hela dagen i min varma säng men icke.
Skönt att komma upp i tid dock så man kommer igång.
Annars är det lugnt här uppe i norr, inte vidare kallt heller
än så länge, ganska lagom med -7. Jag mår bättre och
bättre för var dag som går och på måndag drar en ny kurs
igång, ska bli roligt faktiskt :).

Måste dock få säga en sak, blir så otroligt förbannad på vissa
människor som kallar sig för vänner, när dom knappt hör av sig
och inte bryr sig ett skit! Så nu var det sagt slipper jag tänka på
det mer..

Nu ska jag sminka mig och platta håret sen dra iväg till skolan några
timmar:)

Have a nice day
/Puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0