thats the way / Outfit

Igår när jag kom hem så kom den värsta ångesten jag någonsin
varit med om. Jag hade gjort vad som helst för att få åka tillbaka
till tenhult och familjen igen. Började fundera på om det verkligen
är här jag ska vara osv.
Idag? Känns det lite lättare. Längtar fortfarande efter mamma och pappa
men vad skönt det är när man har vissa kompisar som verkligen bryr sig
och visar det. Peppar och stöttar än! Vad som händer.. ja det får vi se, men
jag stannar nog här uppe ett tag till.
Jag har insett att jag har prestationsångest så in i helvete! Rädd för att misslyckas
hela tiden och oroar mig way to much. Tycker det känns som världen ska gå under
om jag misslyckas. Så eftersom tentan imorgon kommer gå åt helvete så kommer
världen gå under..
Dagens outfit:

Blus: Rut mfl
Svart baslinne: Gina tricot
Svarta jeanstights - Vila
Bruna kängor med kilklack - Björn Borg - Scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0