söndag

ja nu är jag hemma i lule igen efter en natt i överkalix.
Det har varit super mysigt och skönt med lite miljöombyte.
Vi kom dit runt två igår och då vart det mest chill och sådär.
Sen kom maddes syster och hennes son och då vart det
lite bus :D. Jag, madde och Danne gick till ICA och handlade
lite gott för kvällen, och när vi kom tillbaka vart det dags för
palt, muums! Efter palten vart det självklart paltkoma, och
vi kändes oss helt sega. Vi kollade iaf hockeyn, jag drack
lite vin och madde drack några groggar. Kvällen vart otroligt mysig
och madde var i sitt ess , HAH! så jävla underbar <3. Vi tjötade,
skrattade och flumma hela kvällen. Vi satte på paranormal activity 2
innan vi skulle sova. HUA. Creepy film det där. Sen låg vi och tjöta
alldels för länge och sjöng och skratta tills vi somnade runt femtiden.
Vi sov alldels för länge också, haha halv två tog vi oss upp. Käkade
frukost och sedan åkte vi iväg till en tjej som fixade mina naglar så
nu är dom långa och fina, lite ovant dock :P. Tillbaka till maddes mamma
och så stekt palt till middag, MUMS innan bussen tog oss tillbaka till
lule.

Madde tack för allt, tack för att du ställer upp och tack för att du
är så jäävla underbar. Dagarna och timmarna med dig är helt otroliga,
men vet aldrig vad som väntar men med dig blir det alltid bra.
Jag är glad att du är min vän och jag älskar dig så otroligt mycket!
Du betyder  mer än du någonsin kommer kunna förstå, tack!
PUSS mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint du har skrivit, jag blir ju alldeles rörd. Tack snälla vännen, det värmer otroligt mycket i hjärta o själ. Älskar dig oxå, ord kan inte beskiva. Du får jätte gärna komma med upp fler gånger, när du vill.. Du är alltid välkommen. Det var en helt oförglömlig helg (one of the best) min sköna. Tack för att du är du! <3

2011-02-03 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0