ointressant liv

gud vad jag uppdaterar dåligt, jag vet! men har ju inget
kul att berätta för er. Idag har jag varit på stan med madde och
fikat och myst <3. Sen har jag kollat på typ 7 avsnitt av glee
och målat naglarna, kul va ? så intressant är mitt liv just nu.
Imorgon ska jag till skolan, vi ska ha bild, känns ganska soft och
får ju träffa mina fina vänner sen när vi slutat ska jag ta en sväng
till gymmet. Ska bli skönt, ska köra slut på mig själv ordentligt.
Ska försöka få med musen (annika) till gymmet på fredag, annika
är du på ;)? På fredag ska vi till sussi också, lite party! HÄRLIGT.

ja det var väl typ det..
intressant, right? nej trodde inte det.

/Puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0