Lista

Kör en lista över 2010 också som jag hittat hos en vän

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
helt klart, flyttat och alla förändringar som kom med.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hoppar över nyårslöften.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nix

4. Dog någon som stod dig nära?

ja

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet & finland

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
någon att krama om på kvällarna och som finns där kalla och mörka

tider.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

16 augusti dagen jag flyttade in i min lägenhet i lule. 

8. Vad var din största framgång 2010?
Har väl inte gjort någon direkt framgång men jag har vågat

prova på mer saker och vågat vara mig själv mer.

9. Största misstaget?
Att lita på fel människor.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja sjuk har jag varit, det blir väl alla. Har opererat andra benet och

haft en sjukdom otroligt mycket som kallas hemlängtan. 

11. Bästa köpet?

Resan till turkiet med tjejerna och allt till lägenheten.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, skor och mat :P saker till min lägenhet också. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Otroligt mycket. Att flytten gick så bra och kom med

så mycket gott men framförallt alla mina underbara vänner

som verkligen visat att dom är riktiga vänner. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
HAHA cotton eye joe xD och Que si, Que no ;P Like a lady, We

speak no americano listan kan göras lång.

15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?
Både ja och nej, haft några riktigt tunga svackor men tror

överlag att jag varit mycket gladare. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat mer på min magkänsla och tagit vara mer

på tiden. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
grubblat över saker

18. Hur tillbringade du Nyår? 
I Jönköping med goda vänner, god mat, god dricka

och roliga spel. 

19. Blev du kär ?
kär kan jag inte säga.. Men en viss person bet sig fast

på min hjärna.

20. Favoritprogram på TV? 
Oj :P Idol kanske.. Nja vänner as always,

gossip girl, ensam mamma söker, greys anatomy,

en hel del.

21. Bästa boken du läste?
Elsas mode (elsas värld är tvåan)


22. Största musikaliska upptäckten?
oj ingen aning.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Ja pengar :P

25. Något du önskade dig men inte fick?

Nix

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Förfestade med tjejerna här och skakade sedan rumpa på

Centrum ;).

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
En lottovinst hade inte varit fel.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Olika, provat mycket olika och bytt stil en del.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? 
No ides

30. Vem saknade du?
Senaste halvåret, familjen och vänner


31. De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart lulegänget ( LOVE YOU ) och tjejernaq

från alanya.


32. Hur ser det ny året ut?
Plugg, plugg, plugg och hoppas på en resa till sommaren också :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0