kommer inte på någon rubrik

Hua, nu är jag helt slut! dagen har varit bra :)
Kopierade lite papper och sådär i skolan innan vi hade
bild som var lite seg men ändå rolig. Hade två pass
med bild, första passet var segt, andra var roligare :D
Då jobbade vi i grupp och alla grupper fick varsin bild
och ett papper där man skulle skriva och beskriva hur
bilden såg ut. Läraren samlade sedan ihop det pappret
man beskrivet bilden på och så fick alla nya beskrivningar
som andra hade gjort. Sedan skulle man måla en bild av det
som stod på pappret, oh ja haha! det vart ganska kul :P
Våran slutresultat kommer längre ner, sjukt snygg , höhö.
När vi slutat drog jag till STIL, körde 1 timme och 20 minuter
gym ungefär och sedan var det yoga, och fyy vad tråkigt.
Det var varken min eller emmas grej, vi fick mest ont och
skrattade :P. Efter yogan vart det en halvtimme på crosstrainern.
Jag tror jag kommer sova gott inatt iaf ;D

Imorgon är det redan fredag, ska på crossfit kl 11 och sedan
har vi två pass rörelse. Sedan ska jag och madde in till stan en
sväng och sedan spenderar vi väl kvällen framför semifinalen i handboll;)

På lördag ska jag följa med madde till överkalix och då blir det mys.

Här har ni konstverket:
Av: Mig, Madde, Johanna och Frida, AWESOME :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0