hjälp mig!

Ikväll ska vi till sussi och jag har inte en susning om vad jag ska
ha på mig, väljer mellan en grå klänning, en korallrosa klänning, grön
klänning och byxor och en topp. Så nu får ni hjälpa mig välja !
Den gråa, hade jag även på nyårsafton, ytterst tveksam till denna.

Den korallrosa

Byxor och topp, blir ingen bra bild riktigt. Men det är ett par svarta höga
byxor. Var tvungen att prova med skor :P

Den gröna klänningen har jag ingen bild på men min kusin hade en likadan
på julafton så nu får se den på henne istället ;)

Det är alltså den gröna klänningen..

Så hjälp mig välja nu ;P

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker den rosa! Tycker du passar väldigt bra i starka färger! :)

Ha en trevlig kväll nu!! :D

2011-01-21 @ 11:08:27
URL: http://brushane.blogg.se/
Postat av: nr5

Jeans och en T-shirt tycker jag

2011-01-21 @ 11:53:48
Postat av: ida

Rosa! :)

2011-01-21 @ 12:15:53
URL: http://ida-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0