Hepp hepp

ingen ro och ingen vila här inte, egentligen börjar
inte vi förrän kl ett idag så jag hade gott kunnat sova
till elva, men icke för jag, emma, annika, sussi och elin
ska iväg på crossfit mellan 11-12 innan skolan. Vi är
ju så jävla duktiga :D. Denna veckan har jag tränat på
bra och inte ätit någe godis. 
-Måndag - crossfit
-Tisdag - Zumba
-Onsdag - Vila
-Torsdag - Gym, yoga och 30 minuter på crosstrainern
Idag - Crossfit

Ja ni se har legat i ordentligt, vore grymt om jag kunde hålla i detta
nu ett tag och se om jag tappar några kilon. Efter träningspasset
idag tar jag iaf helg och så kör vi på måndag igen :D
Nu ska jag dra på mig mina kläder

/puss m

Kommentarer
Postat av: Hej hop

Då passar det bra med lite paltkoma i helgen då :)

2011-01-28 @ 12:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0