full rulle

Gormorgon eller? får man säga så, ja vi kör på det.
Jag har precis tryckt i mig en riktigt ordentlig frukost,
ska nämligen orka med dubbla träningspass idag så
tänkte lika bra att fylla på ordentligt, nu är jag iaf väldigt
mätt. Men tar med en banan som jag kan käka i mellan
passen. Igårkväll hade jag lite hemlängtan speciellt efter
mamma och pappa, det var nämligen så att jag var på
bio igår och såg svinalängorna, vilken film, hade ont i magen
tills jag somnade igår. Den var otroligt gripande, och efter det
ville jag bara berätta för mamma och pappa hur tacksam jag
är för allt dom gjort. Ja,a så var det alltså, okej idag står
skola på schemat och sen träning, ska köra lite gym först
och sen ska jag och emma testa på indoor walking med kom
i gång gruppen, spännande :). Nu ska jag sminka mig innan jag
drar iväg till skolan för lite kopiering av papper och grejer och
sedan bild :)

skriver inte mer förrän ikväll efter träningen så runt 8 kanske ;)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Ross

Ska du ge alla dåligt samvete för att vi inte rör på oss:/

2011-01-27 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0