fredag och morötter

sitter här och knaprar morötter, det trodde jag aldrig skulle
hända haha! Att jag skulle sitta och äta morötter på en fredag
men ja känner mig duktig iaf. Försöker få tag i min far också
men han verkar inte vilja prata med mig eftersom han inte svarar.

Hur som helst så hade dagen varit bra, började dagen med ett crossfit
pass och herregud vad jobbigt det var! Kommer nog inte kunna gå imon.
Nu är jag iaf värd två dagars vila, kört hårt denna veckan. Lika hårt
nästa vecka ska det bli. Efter crossfiten var det två pass rörelse, först
teori och sen lekar, det är kul med rörelse. Skrattade en del :D. När
vi lekt färdigt tog jag och madde bussen in till stan, gick och käkade
och lyssna här jag åt en sallad, haha! fy nästan för nyttig ;P. Handlade
lite innan vi for hem.

Har sett handbollen och ja, det gick som jag väntat mig, förlust för
sverige. Nu hoppas jag på en bronsmedalj iaf. Tycker ändå dom kämpade
på bra och då mötte ju ändå frankrike, världens bästa lag. såja. nu ska jag
slappa resten av kvällen och imon bär det av till överkalix med madde <3.
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0