från botten till toppen

sitter och småler lite för mig själv, tänk vad mycket ens vänner
kan göra bara genom att prata med än och le åt än. Jag träffade
mina vänner första gången igår och idag och efter att ha träffat dom
allesammans idag känns allt så mycket lättare. Att veta att man har
deras stöd och att dom finns där ja det gör allt mycket lättare.
Även att få sms och fina meddelanden från vännerna där hemma gör
vardagen så otroligt mycket lättare. och sen att få fina sms av mamma
och pappa gör ju inte saken värre.

Vad jag vill komma till är att jag älskar er mina underbara vänner och
tack för att ni tycker om mig och vill ha kvar mig här uppe ;). Och
för att ni ställer upp och stöttar mig när jag är nere! Och för att mina
vänner där hemma i söder visar sitt stöd så mycket dom kan
med tanke på avståndet! Jag älskar er av hela mitt hjärta <3

Tentan gick åt helvete men vem bryr sig? inte jag förrän jag ska
göra om den iaf. Spenderade några timmar med madde efter
det och gud så skönt att få prata av sig och bara umgås. Tack
hjärtat <3 jag log hela vägen hem från henne, tänk vad några
timmar med en vän kan göra :D

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

En vän kan bejaka

och skärpa alla sinnen.

Hon delar gärna tankar,

drömmar och minnen.



Hon lyssnar och besvarar

och vågar alltid fråga.

Och när du är rädd

kan hon få dig att våga.



Hon står vid din sida

när livet är hårt.

Och hon får dig att skratta

åt det som varit svårt.



En vän bryr sig om dig

för hon har dig kär.

Och hon älskar att se dig

precis som du är.



Tack så mkt för ikväll underbara o finaste vän, jag ler oxå. Alltid.. mot dig <3

2011-01-11 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0