fantastisk kväll

Gårkvällen var fantastisk, vi spelade spel, dansade, skrattade, fikade,
tjötade och så lite dricka också ;). Kvällen var hur bra som helst
och jag har ALLTID ont i käkarna när jag vart med gänget, för jag
skrattat så mycket. Bilder finns det, men tänkte vänta lite tills
dom andra lagt upp sina bilder på facebook så ska jag se om jag
ska sno några ;). Tackar sussi för att vi fick komma och tackar alla
mina underbara vänner för en SUPERkväll, som vanligt! ni är bäst <3

Grattis till Sussi igen <3! Hoppas du får en underbar födelsedag.

Sussi o jag <3

Detta sas i bilen på vägen hem, HAHA
''Det värsta är ju när magen kurrar fast man inte är hungrig, pinsamt''
''Om den kurrar efter man ätit så är det för att den arbetar''
''Jaha så då ska jag säga när han frågar om jag är hungrig, nej min mage arbetar''
''Det låter snuskigt och äckligt''

HAHAHAHA! Höll på att dö av skratt där ett tag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0