Dag 5 - Vad är kärlek?

Pirr i magen av att tänka på någon, hur man ryser bara av att höra
någons röst. Min familj, släkt och vänner, saker som man uppskattar
komplimanger, att få en varm kram, höra fina ord, sitta en hel kväll
med fina vänner och bara umgås. Allt man uppskattar och tycker om
att göra. Det finns så mycket relaterat till kärlek. Jag önskar
ofta att jag kunde få bli kär men när man har underbara och fina
vänner som älskar än och ställer upp så har man det bra. Jag får
så otroligt mycket kärlek av alla i min omgivning och jag älskar att
få höra vänner och familj säga att dom älskar mig. Kärleken till
mina vänner och min familj är ofantligt stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0