Dag 1 - Om mig

ja, om mig, vem är jag? Jag skulle säga att jag är en
glad och positiv person (nästan alltid). Jag bor i Lule
och pluggar till förskollärare, något som jag tycker är
kul och trivs med. Mina nära och kära betyder allt för mig.
Jag älskar att ge, för mig är det viktigt att mina nära vet
hur mycket jag tycker om dom och tycker om att berätta det
för dom. Jag blir väldigt lätt rastlös och tycker därför om att
hitta på saker och umgås mer än gärna med mina fina vänner.
Mitt självförtroende är otroligt dåligt och jag har väldigt svårt
att tro på mig själv. Jag hatar att såra folk och blir hellre ledsen
själv än att se någon annan bli ledsen. Jag tror att jag är ganska
snäll också :P ställer alltid upp när det behövs och mina vänner
vet att jag alltid finns till hands. Under den senaste tiden har
jag blivit mer känslig och kan lätt börja gråta och har ofta en konstig
känsla i magen då jag oroar mig alldels för lätt. Försöker ofta
hålla en fasad uppe om att jag mår bra och är glad fast jag egentligen
kan må piss för jag tycker inte om när folk ser att jag mår dåligt.
Jag tycker faktiskt om att läsa fast jag inte säger det så ofta, ge
mig en bok och jag läser ut den på en dag om den är bra. Träna är
något jag alltid tyckt var kul. Förut var handbollen mitt liv men efter
två operationer så har jag halkat efter men tycker om att göra det,
behöver bara en kick i baken. Jag är en väldigt social person som
älskar att ha folk runt omkring mig. Har en tendens till att känna mig
ensam och skulle gärna få in en kärlek i mitt liv. Trots det så trivs
jag otroligt bra med mitt liv som det är. Jag trivs i norrland, i skolan
men framförallt så trivs jag med alla människor som finns runt omkring
mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0