3 - mina föräldrar

Pappa och mamma är så olika på många sätt och
jag har ärvt mycket av dom både och jag älskar dom
precis som du är

Mamma är så otroligt snäll och givmild och vill alltid mig och
mina syskon vårt bästa, hon skulle göra allt för oss. Tillsammans
med henne kan jag skratta och gråta och berätta allt för. Hon
får mig att må bra, och jag älskar att ibland få krypa upp intill
henne i soffan och bara känna hennes lukt. Hon har en envishet som heter
duga och ger sig aldrig ;). Vi har samma sak när det kommer till
många saker och därför är det lätt för mig att umgås med henne.
Hon har skinn på näsan och låter aldrig någon trampa på henne.
Jag är så glad att jag fått visa gener från henne och jag är så stolt
över min mamma, för hon är den hon är och ställer alltid upp!
Världens finaste och bästa mamma..



Pappa är den personen som alltid vet hur man får folk att skratta.
Han har alltid ett skratt nära till hands och är helt klart den snällaste
personen jag någonsin träffat och han kan så mycket, han är så klok.
Han hjälper alla när dom vill ha hjälp och skulle aldrig ljuga för någon
eller skada någon eller något. Pappa älskar att spela tv-spel och dator
spel och det är bland det bästa jag vet att få sitta och spöa pappa
i mario kart på wii och spendera timmar med honom. Med honom är
det aldrig tråkigt och han är världens snällaste, säger aldrig elaka saker.
Han gör mig stolt, världens finaste pappa


Jag är så glad över att jag ärvt saker av både pappa och mamma,
jag är stolt över att dom är mina föräldrar och min kärlek till dom
är så otroligt stor och jag hoppas att jag kommer bli lika bra föräldrar som
dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0