tisdag

Sitter redo för att om en liten stund ta mig ner till
stil för träning, idag blir det gymmet och sedan zumba.
Zumba är den roligaste träningen på hela veckan, det är
det vi väntar på :D inte för att jag är speciellt duktig
utan för det är så satans roligt och instruktören är sjukt bra.
Och det är faktiskt jobbigt, så har no chansen så prova. 

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och haft pedagogik
var sjukt trött :S. Hämtade ut min tenta på rasten och jag
som trodde det värsta blev glatt överraskad över att jag iaf
klarat en del och på tredje delen var jag ett halv poäng ifrån
godkänt, andra delen var dock inte så bra haha. Men gör
hellre om två delar än tre. Sedan kom jag hem och käkade
lunch sen dess har jag sovit en stund och slöat i sängen.
Borde pluggat men det gör jag imorgon ;)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0