överraskning

Ska börja med att säga dagen och kvällen igår var den bästa på länge
hade så jäävla roligt, och jag var i säng kl fem på morgonen haha.
Tackar världedns finaste vänner fy vad jag älskar er :D 

Hur som helst till överraskningen, kl halv nio ringer det först
på dörren och jag trodde ju det var någon fyllejävel som höll
på. Sen ringde mamma på mobilen men trodde bara hon ville
tjöta men efter att hon ringt 8 gånger och det hade ringt på dörren
25 tusen gånger så fick jag ett sms av mamma där det stod ''vi vill
ha frukost'' och då öppnade jag dörren och utanför stod mamma
och pappa! Gissa om jag blev glad och chockad haha! tänkte ju
först jäävla idiot som ringer på hos mig såhär tidigt men det
var ju mamma o pappa. Nu har jag besök till på fredag, LYCKA!

har varit på Ica och handlat, promenerade i -25 grader
men som mamma sa ''det finns inget dåligt väder, bara dåliga
kläder'', och ja jag tog på mig så mycket så jag vart svettig.
nu blir det fruktsallad och mys resten av kvällen.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0