härliga helg

Helgen har gått fort och varit grymt härlig och bjudit
på det mesta. Jag kom till skellefteå i fredags runt fem
då kom Hanna och hämta upp mig, kramkalas :D Vi
for till henne och lämnade mina grejer och sedan får
vi ut till Frida och Ugur och mös hela kvällen och pratade
bort en del timmar, så härligt att få umgås med dom underbara.
runt tolv så åkte jag och hanna till henne och kröp ner i sängen
och pratade ett tag innan vi somnade.

Uppe med tuppen var vi igår, strax efter tio var vi på plats i
stan och kikade runt i affärerna, jag köpte bla en parfym eftersom
min är slutt. Vi käkade även frukost på stan och bara mös i
det underbara vädret som skellefte erbjöd, sol, blå himmel
och plusgrader :D. Tog även en sväng på Ica Maxi innan vi for hem
till Hanna och bara slappade i soffan innan det var dags att göra
sig redo för kvällen. Hanna gjorde mig snygg i håret och sminkade
mig grymt fint (tack). Vid sju kom en del folk, otroligt trevliga och
gulliga och vi drack och tjötade innan vi for ut på Allstar och dansade
och hade en suuperrolig kväll. Hanna och jag landade i sängen efter
tre och somnade ganska fort sen ;) Idag har vi slappat heeela dagen
lång, sjukt skönt. Bussen tog mig tillbaka till Lule vid halv fem och efter
det har jag spenderat kvällen med madde :D<3.

Nu borde jag krypa i sängen ska upp tidigt imon för att åka och ta bort
lösnaglarna, som är otroligt fula nu. Sen blir det plugg, tvätt och träning.
Rolig måndag ? inte speciellt.

Tack alla underbara människor för denna helgen och framförallt tack Hanna
för allt :D <3 

Bjuder på en bild från helgens festligheter: Frida, hanna och jag!
Underbara fina människor

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt o läsa att du haft en bra helg i Skellefteå, du har varit saknad här i Luleå ;-) hihi. Men än en gång tack för ikväll min sköna, du är underbar o jag älskar dig.. to the stars <3

2011-02-28 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0