happyface

Har precis fått i mig dagens lunch/middag eller va det nu blir
spaghetti och köttbullar, sjuukt gott! så nu är magen mätt och
glad. På tal om glad, jag är glad,  var och pratade med min
lärare och VFUn som vi ska ha, varit lite strul och sådär.
Jag kommer istället för att åka ner hem slutet på v.12
åka ner mitten på v.11! 1 ½ vecka extra känns sjukt fint
så nu blir jag nästan hemma fem veckor. Inte ens att jag
behöver skriva en bilduppgift idag kan  göra mig sur. YEES!

Annars har jag idag varit i skolan och haft två lektioner. Den
första gick åt till att ge igenom en bok. Andra åt att läraren
stod och tjöta så ingen av oss förstod haha. ja vi satt som
frågetecken allihop. Sen kopierade jag och sussi en bok av
emma, tackar för det och sist pratade jag med läraren.
Nu tänkte jag först vila en stund men hoppar det och skriver
uppgiften klart istället så får jag den ur världen iaf. Ikväll
är det träning igen, som vanligt och idag ska vi köra Box 75
och jag gissar på att jag inte komma kunna gå efter det haha!
nåja, he blir bra ;).

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0