godnatt

oj vad klockan blev mycket.. är inte speciellt trött men
det är väl för jag sovit hela dagen nästan. Ska krypa
ner i min säng och se en film nu iaf. Imorgon MÅSTE jag
plugga, skjuter på saker hela tiden. I veckan blir det
också en del plugg, blev ju omtenta för min del, BLÖ!
Där skönk självförtroendet ännu lite till.. Men på fredagen
packar jag väskan och drar till skellefte över helgen
och bosätter mig hos underbara Hanna :) hoppas
få träffa Frida också! Nåja, om tre år har jag pluggat
klart, gäller att vara positiv och om en månad ungefär
får jag fara till södra delen av sverige igen och träffa
släkt, familj och vissa vänner som jag verkligen saknar!
Tackar Elin,emma och annika för en mys kväll också
precis vad jag behövde. Looove you <3

godnattpuss/m
Jag och Hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0