friday it is

Äntligen fredag :D idag bär det av mot skellefteå och en helg hos
hanna, som jag längtat. Får även träffa Frida ikväll mys mys mys.
Kan inte vara annat än glad just nu. Igår var jag och Emma på indoor
walkning och det var svettigt, påminner en del om spinning men skönt
att få träna iaf. Det var sista träningspasset denna veckan, nu vilar
jag hela helgen, kroppen känner sig sliten efter fyra dagar i rad och
vill inte riskera att bli sjuk igen eftersom de inte var så länge sen.
Men på måndag kör vi igen och ja har nästan nästa veckas träningsschema
klart :
Måndag: Crossfit
Tisdag: Gymmet + Zumba
Onsdag: Box 75
Torsdag: Spinning 30 + Core 30
Fredag: förmdoligen crossfit

Heja vad duktiga vi är :D är sjukt kul att träna nu när vi är så många som
tränar och nu ska madde också börja träna så nu blir vi en till, såå bra :D
Nåja ska plocka iordning lite innan jag ska in till stan en sväng med madde
och kika lite innan bussen går, skriver nog inte mer förrän söndag kväll
när jag är hemma :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0