första dagen på veckan avverkad

eller ja nästan iaf och jag ska alldels strax krypa ner
i sängen. Idag har jag varit otroligt omotiverad till allt
och hade egentligen velat ligga i sängen hela dagen men
icke. Har man måsten så har man, tvätta gjorde jag och
madde var här och vi försökte plugga, gick dock inte
jättebra. Promenerade ner i det underbara vädret
till madde och spenderade några timmar där innan
jag släpade iväg mig själv till crossfiten med annika.
Sjukt sönt efteråt men förjävligt innan, nåja det vart
ju bra iaf. Kvällen har spenderats med att titta på stylisterna
och pratat i telefon :) ska bli underbart att få komma hem
och krama om mina underbara vänner igen. Längtar
framför allt efter Tove och Jennie som jag knappt hann se
vid jul så vi har en del att ta igen. Både jag, Johanna & emmy
fyller år ganska tajt så blir nog en del fest också ;).

Imorgon är det skola på förmiddag och sedan hem
och plugga några timmar och försöka få i sig något
lätt innan det blir träning, gym och zumba :D Sen ska
jag möta upp madde på vägen hem och äta middag här
hemma. Blir lax och sallad och försöka dra ihop någon
sås, muums och mys :D och på torsdag är det hennes
tur att stå för middagen, fan vi är nästan som ett par haha!
Världens finaste madde och jag, världens finaste kompis och jag<3
Nu ska jag borsta tänderna och kanske läsa lite iaf innan
jag somnar ;)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Hon där nere på 7:an

Att vi är, bästa paret ever ;) Du o jag hjärtat, du o jag. Always! <3

2011-03-01 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0