ensam igen

jaha nu är jag ensam igen, mamma och pappa åkte
med tåget tidigare idag. Hade stor lust att följa med
kan jag säga. Det är iaf väldigt tomt här nu, ingen
att prata med eller skratta med. Har varit en underbar vecka
med världens bästa mamma och pappa. Jag älskar dom så
det gör ont ända in på skelettet. Vi har skrattat och haft
så otroligt roligt dessa dagar. Jag vet att jag om bara en månad
får jag sätta mig på tåget hem till dom och jag antar att det tiden
kommer gå fort och snart får jag krama dom igen. Veckan
har hur som helst varit awesome med mys, mys och ännu mer
mys. Tackar även för alla fina saker jag fått, tack mamma och pappa
ni är BÄST och tack för allt ni gjort ! Nu ska jag mysa ner mig i
sängen med någon film och försöka att inte känna mig så nere
över att dom åkt.. Jag älskar er och ni betyder allt för mig!



jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Jan Stefan Wikman

Hej!

Vi får tacka för den fina vistelsen, att få umgås med en sån härlig unge kan vara så så så alldeles underbart ;) puss älskar dig

2011-02-21 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0