dagens slut

Ja nu är det snart dags att krypa ner i sängen och försöka få
sin skönhetssömn. Måndagen är snart över och jag har
gjort allt jag tänkt göra idag plus att jag hann dammsuga.
Blev inget helt afro pass utan körde bara halva då varken
jag, sussi eller Annika tyckte det var någon hit, vi stack
och inväntade crossfiten istället. Som var lika svettig som
vanligt. Mattias var med idag också och Peter elins pojkvän,
det är roligt när vi är så många som tränar :D. Dock syns
det inte på alla att dom tränar haha! Jag, elin och emma
svettas som små grisar medans annika och sussi ser
lika fräscha ut som innan ett pass, tänk om man hade den
lyxen. Imorgon är det tisdag vilket  betyder zumba, det
roligaste träningspasset på heela veckan :D Har skola
imon också på förmiddagen, jag som hatar att kliva upp
tidigt, nåja he blir bra ;).

/puss  m

bild från utgången efter lasergame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0