-

Ja då var det måndag igen, dagarna går väldigt fort.. Man hinner
inte riktigt med. Planerna för dagen är att plugga lite, få mat i
magen och ikväll, dubbla träningspass, afro och crossfit. Denna
veckan blir det mycket plugg och träning för mig och på fredag
skellefte. Tänkte jag skulle fortsätta med deen där listan jag
började med för ett tag sen men jag har fastnat på en, så
jag hoppar faktiskt över den. Annars är det lugnt här uppe
skolan rullar på, har anmält med till omtenta, gör om gör
rätt. Solen lyser i princip varje dag, den har gjort det i
en vecka nu iaf, sjukt vackert här uppe, lite kallt kanske ;).
Är grymt sugen på ett par nya träningsskor, ett par som jag
kan ha och försöka löpa lite i och se om det gör någon skillnad
för benhinnorna. Mina inomhusskor är inte så bra att löpa i
precis. Men i födelsedags present önskar jag mig ett par
Reebook easytone, då jävlar ska jag promenera haha :)

Nu ska jag skriva en liten sammanfattning och slappa
lite innan träningen!

Världens finaste vänner efter lasergame <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0