sista dagen den här terminen

Idag har vi våran sista lektion för denna terminen, halleluja
så skönt :) Igår hann jag med allt som skulle göras plus lite till.
Hade tänkt vänta med städningen tills idag men det blev som färdig
igår och blev nöstan färdig med packningen också. Melln kl 1 och kl
sex höll jag på och tvätta och städa och greja utan att sätta mig ner.
Men rent och fint blev det iaf.

Vädret är otroligt tråkigt, när jag vakna och titta ut genom fönstret spöregna det.
Inte så kul, det blir så satans halt när snön smälter och fryser på igen. 
Nåja, skola på en stund och sedan pratades det om en lunch eller fika med klassen,
som avslutning typ. Sen blir det väl hem och fixa lite. Ikväll blir det mysmed tjejerna
innan det är dags att säga hejdå för en månad framåt.

Have nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0